FACTORS FOR IMPROVING LABORATORY TRAINING IN THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCES OF FUTURE PHYSICS TEACHERS
15.01.2024
International Scientific Journal "Science and Innovation". Series B. Volume 3 Issue 1
A.A. Akhmedov, N.A. Solieva
Abstract. This article focuses on the factors of improving laboratory training in the development of professional competences of future physics teachers. Through the competence approach, pedagogy serves to improve the methodology of teaching physics in higher education institutions, to bring the training of future physics teachers to a new level, and to increase the quality of education. The current state of the problem of the competence approach to the educational process is an important factor in the training of future physics teachers
Keywords: knowledge, competence, skill, competence, competence, competence approach, professional competence, demonstration experiment, frontal laboratory work, physical practicum
References:
1. Мирзиёев Ш.М. Ўзбекистон Республикаси Президентининг Фармони “2017-2021 йилларда Ўзбекистонни ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”//Ўзбекистон Республикаси қонун хужжатлари тўплами. – Т., 2017.- 39 б.
2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2011 йил 20 майдаги ПҚ-1533-сон қарори // Олий таълим муассасаларининг моддий-техник базасини мустаҳкамлаш ва юқори малакали мутахасислар тайёрлаш сифатини тубдан яхшилаш чора-тадбирлар тўғрисида. – Тошкент: 2011.
3. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ-4947-сон Фармони // Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси тўғрисида. – Тошкент: 2017.
4. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 20 апрелдаги ПҚ-2909-сон Қарори //Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида. – Тошкент: 2017.
5. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 27 июлдаги ПҚ-3151-сон Қарори //Олий маълумотли мутахассислар тайёрлаш сифатини оширишда иқтисодиёт соҳалари ва тармоқларининг иштирокини янада кенгайтириш чора-тадбирлари тўғрисида. – Тошкент: 2017.
6. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 5 июндаги ПҚ-3775-сонли “Олий таълим муассасаларида таълим сифатини ошириш ва уларнинг мамлакатда амалга оширилаётган кенг қамровли ислоҳатларда фаол иштирокини таъминлаш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги Қарори // Ўзбекистон Республикаси қонун хужжатлар тўплами. – Тошкент: 2018.
7. А.А.Ахмедов, С. Курбанов “Модернизации компетентности будущего учителя физики” «Табий фанларни укитиш ва тадкиккилиш масалалари» мавзусидаги Республика илмий-назарий анжумани материаллари.Нукус-2017йил.16-17ноябрь. 67-69 стр.
8. А.А.Ахмедов “Формирование компетентности будущего учителя физики” Мирзо Улугбек номидаги Узбекитон Миллий Унверситети «Физиканинг долзарб муаммолари» республика, Илмий-амалий конференцияси тўплами,14 октябрь 2017 йил. 276-278 бетлар.
9. А.А.Ахмедов, Б.Ф. Избасаров, Х. К. Артиков,С .С. Курбанов “Развитие компетентности будущих учителей физики путем приминения инновационных лабораторных работ” РАЗВИТИЕ СОВРЕМЕННОГО СОЦИАЛЬНО-ГУМАНИТАРНОГО ЗНАНИЯ: ОТЕЧЕСТВЕННЫЙ И ЗАРУБЕЖНЫЙ ОПЫТ По материалам международной научно-практической конференции .Г.Белгород,28-февраля 2018г.Часть-4 стр 20-24.Сборник научных трудов
10. Джораев М. Методологические и дидактические основы формирования вероятностно-статистических идей и понятий: Автореф. дис. ... докт. пед. наук. Т.: ТГПУ, 1993. – 40 с
11. Нуриллаев Б.Н. Умумий физика практикумларида бўлажак ўқитувчилар нинг экспериментал кўникмаларини шаклллантиришнинг дидактик асослари. Автореф…дисс. пед. фан. ном- Т.: 2006 -18 б.
12. Бегматова Д.А. Физика практикуми ишларини миқдорий баҳолашнинг дидактик асослари.: Пед. фан. номзоди дисс. автореф. -Т.: 2004. - 20б.
13. Бегимқулов У.Ш. Педагогик таълимда замонавий ахборот технологияларини жорий этишининг илмий-назарий асослари. -Т.: Фан, 2007. - 105 б.
![](images/google_scholar.png)
![](images/cyberleninka_logo.png)