References:
1. Бурмистрова Н.А., Ильина Н.И., Кормильцева Е.А., Шамис В.А., Шмакова А.П. ИНТЕГРАЦИЯ УЧЕБНЫХ ДИСЦИПЛИН В ЭКОНОМИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ // Фундаментальные исследования. – 2022. – № 9. – С. 7-11;
URL: https://fundamental-research.ru/ru/article/view?id=43319 (дата обращения: 15.06.2023).
2. Ciferri A, Soldi A. Interdisciplinary education and authentic development. Int Rev Educ. 2021;67(4):533-549. doi: 10.1007/s11159-020-09879-2. Epub 2021 Jan 7. PMID: 33432249; PMCID: PMC7787935.
3. OU (The Open University) (2019). What are the benefits of interdisciplinary study? OpenLearn, 1 March [dedicated webpage]. Milton Keynes: The Open University. Retrieved 10 November 2020 from https://www.open.edu/openlearn/education/what-are-the-benefits-interdisciplinary-study.
4. Abdurazakov, A., Mirzamahmudova, N., & Maxmudova, N. (2021). “IQTISOD” YO’NALISHI MUTAXASSISLARINI TAYYORLASHDA MATEMATIKA FANINI O’QITISH USLUBIYOTI. Scientific progress, 2(7), 728-736.
5. Abdurazakov, A., Mirzamahmudova, N., & Maxmudova, N. (2021). Iqtisodiy masalalarni maple dastur tizimi yordamida yechish uslubiyoti. Scientific progress, 2(7), 737-745.
6. Mirzamaxmudova, N. T. (2022). Oliy talim muassasalarida “oliy matematika” fanini oqitishning ayrim uslubiy xususiyatlari. Nazariy va amaliy tadqiqotlar xalqaro jurnali, 2(1), 186-192.