SCIENTIFIC ASPECTS OF THE DEVELOPMENT OF PHENOMENON OF RESPONSIBILITY IN ENTREPRENEURS
12.06.2023
International Scientific Journal "Science and Innovation". Series A. Volume 2 Issue 6
Abstract. This article provides information on the responsibility of interpersonal relations in entrepreneurial activity. Today, the issue of responsibility is relevant for all industries. In this article, responsibility for entrepreneurship is seen as a key factor
Keywords: market economy, entrepreneurship, responsibility, instrumental exchanges, social system.
References:
1. Абдуллаев А.,Муфтайдинов Қ. Айбешов Х. Кичик бизнесни бошқариш: Дарслик.- Т .: Молия, 2003.-191б.
2. Джон Берджес.Дон Штайнхофф, Основы управления малым бизнесом. Перевод с англ. - М.: БИНОМ, 1997
3. Кревенс, Дэвид, В.. Стратегический маркетинг, 6-е изд. Пер. с англ. М.: Издательский дом “Вильямс”, 2003.- 752с.
4. Титова О.И. Тендерные особенности отношения российских предпринимателей к конкуренции и партнерству. Дис. ... канд. психол.наук. М., 2007. 167 с.
5. ТугареваЕ.В. Процессы предпочтения и отвержения как основания социального выбора. Дис.... канд. психол. наук. М., 1996. 162 с.
![](images/google_scholar.png)
![](images/cyberleninka_logo.png)