Abstract. The article discusses the implementation of a comprehensive integrative approach in primary education, and also highlights the development of promising integrated educational programs in the native language, reading, literature, education, the outside world, natural science, fine arts in primary education and the provision of scientific knowledge, taking into account the age characteristics of the younger schoolchildren, contributing to the emotional development of the child in the process of teaching these subjects.
References:
1. Асмолов А.Г., Бурменская Г.В., Володарская И.А. и др. Как проектировать универсальные учебные действия в начальной школе: от действия к мысли: пособие для учителя / под ред. А.Г.Асмолова. – М.: Просвещение, 2008. – 151 с.
2. Mavlonova R., Raxmonqulova N. Boshlang`ich ta`limning integratsiyalashgan pedagogikasi. - T.: O`qituvchi, 2006.
3. Salaeva M.S. Professional darajaga erishish maqsadida pedagogning virtual mobilligini rivojlantirish / “Xorijiy tillarni o‘qitishning dolzarb masalalari: muammolar va yechimlar xalqaro ilmiy-amaliy onlayn anjuman materiallari. Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti. Elektron to‘plam.. 2021-yil 5-may. - B.230-234.
4. Salaeva M.S. Psychological conditions for personal and professional development of future teachers. // Washington DC, USA International Journal of Engineering and Information Systems (IJEAIS). ISSN: 2643-640X. With Impact Factor: 3.2. Vol.5 Issue 3, March - 2021.- P.231-233.
5. Salaeva M.S. Personal and professional self-development of a teacher to achieve a professional level. // Washington DC, USA International Journal of Engineering and Information Systems (IJEAIS) ISSN: 2643-640X. With Impact Factor: 3.2. Vol.5 Issue 3, March - 2021.- P. 234-237.
6. Salaeva M.S. Formation of teacher professionalism as an integration psychological event in the context of globalization of education // Washington DC, USA International Journal of Trend in Scientific Research Development (IJTSRD). Innovative Develop-ment of Modern Research. With Impact Factor: 6.410. E-ISSN 2456-6470. Special Issue – IDMR. April 2021.- P.114-116. https://www.ijtsrd.com/humanities-and-the-arts/education/40073/formation-of-teacher-professionalism-as-an-integration-psychological-event-in-the-context-of-globalization-of-education/salaeva-muborak-saburovna
7. Salaeva M.S. Formation of teacher professionalism as an integration psychological event in the context of globalization of education // Hindiston. International Journal of Trend in Scientific Research and Development(IJTSRD) eISSN: 2456-6470 Impakt faktor: 6.005. Special Issue | Innovative Development of Modern Research, April 2021. - P.109-111. https://www.ijtsrd.com/humanities-and-the-arts/education/40073/formation-of-teacher-professionalism-as-an-integration-psychological-event-in-the-context-of-globalization-of-education/salaeva-muborak-saburovna https://www.ijtsrd.com/papers/ijtsrd40073.pdf
8. Salaeva M.S. Formation of virtual academic mobility of future teachers in the context of education information // “Образование и наука в XXI веке” международный научно-образовательный электронный журнал. ISSN: 2658-7998. Выпуск №15 (том 3) (июнь, 2021). - C.480-484.
9. Салаева М.С. Педагогнинг самарали инновацион фаолиятини таъминлашда шахсий-касбий ривожланишини психологик қўллаб-қувватлаш / Инновацион таълим: халқаро тажриба, муаммо ва ечимлар” мавзусидаги Халқаро илмий-амалий анжуман. Тошкент шаҳридаги ЁДЖУ техника университети. Электрон тўплам. 3-қисм. 2021 йил 21 апрель. - Б.405-407.
10. Салаева М.С. Инновацион таълим шароитида педагогнинг шахсий-касбий ривожланишининг психологик омиллари // “Образование и наука в XXI веке” международный научно-образовательный электронный журнал. ISSN: 2658-7998. Электронный журнал. Выпуск № 12 (том 3) (март, 2021). - C.567-570.
11. Салаева М.С., Джумабаева М. Таълимни модернизациялаш шароитида педагог шахсининг ижтимоийлашуви ва профессионаллашуви // UzACADEMIA Ilmiy-uslubiy jurnali ISSN (E) – 2181 - 1334 Barcha sohalar bo’yicha electron jurnal. VOL 2, ISSUE 9 (19), July 2021 Part - 1. - C.54-60. www.academscience.uz
12. Salaeva M.S., Djumabayeva M. Formation of virtual academic mobility of future teachers in the context of education information // International Multidisciplinary Scientific Journal (IMSJ) ISSN: 2091-573X. With Impact Factor: 3.2. Volume 1. Issue 1, June 2021.- P. 36-37. Google scholarship https://www.sciencepublish.org/
13. Salaeva M.S., Shoyunusova F.S. Bola shaxsini shakllantirishda ota-onalarning o'rni // Международный научно-образовательный электронный журнал «Образование и наука в xxi веке». ISSN: 2658-7998. Выпуск No 24 (том 4) (март, 2022). -C.751-754. https://www.mpcareer.ru/_files/ugd/Март%202022.%20Том%204.pdf
14. Salaeva M.S., Shoyunusova F.S. Kichik maktab yoshidagi o’quvchilar kognitiv mobilligini xalqaro dasturlar asosida baholanishning o’ziga xos jihatlari / “Халқ таълими тизимидаги тегишли раҳбарлик лавозимларига муносиб ходимларни жой-жойига қўйишнинг долзарб масалалари” мавзусида онлайн конференция. Авлоний номидаги педагогларни касбий ривожлантириш ва янги методикаларга ўргатиш миллий-тадқиқот институти. -Т.: 2022. –Б.64-71.
15. Сиденко Е.А. Мастер-класс: «Инновационная деятельность учителя в условиях введения ФГОС второго поколения» // Муниципальное образование: инновации и эксперимент – 2010. – №4.
16. Сиденко Е.А. Универсальные учебные действия: от термина к сущности// Эксперимент и инновации в школе. – 2010. – №3.
17. Shoyunusova F.S., Salayeva M.S. (2022, November 1). Yangi O'zbekiston sharoitida yoshlar kelajagiga yuksak e'tibor // PROBLEMS AND SCIENTIFIC SOLUTIONS, Australia, Melbourne. https://doi.org/10.5281/zenodo.7269286
18. Shoyunusova F.S., Salayeva M.S. (2022, October 11). Development of high-quality human capital is an important factor of society's development / Yuqori sifatli inson kapitalini rivojlantirish jamiyat tarraqqiyotining muhim omili sifatida // Innovative development in the global science, Boston, USA. https://doi.org/10.5281/zenodo.7184486
19. Shoyunusova F.S., Salayeva M.S. (2022). Ta'lim jarayonida o'quvchilarni ijtimoiy faolligini rivojlantirish imkoniyatlari. ACADEMIC RESEARCH JOURNAL, 1(5), 9–14. https://doi.org/10.5281/zenodo.7227181
20. Shoyunusova F.S., Salayeva M.S. Yangi O‘zbekiston sharoitida Uchinchi Renessansga mos barkamol avlodni shakllantirish muammolari / “XXI аср шахс тараққиёти: муаммо ва ечимлар” мавзусида 1-анъанавий талаба илмий жамияти ТИЖ илмий-амалий конференцияси, Тошкент амалий фанлар университети «Психология» кафедраси 2022 йил 20 декабрь. –Б.140-141.