References:
1. Ўзбекистон Республикасининг 2019 йил 29 октябрдаги “Илм – фан ва ижодий фаолият тўғрисида”ги ЎРҚ – 576 сонли Қонуни // Қонун ҳужжатлари маълумотлари базаси, 30.10.2019, 03/19/576/ 39-70 сон.
2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 20 апрелдаги ПҚ – 2909 сонли “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора – тадбирлари тўғрисида”ги Қарори. www.lox.uz.
3. Ўзбекистон Республикаси Президентининг “ЎЗбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Харакатлар Стратегиясини тасдиқлаш тўғрисида”ги 2018 йил 7 – февралдаги ПФ – 5264 сонли Фармони. www.lox.uz.
4. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 5 июндаги “Олий таълим муассасаларида таълим сифатини ошириш ва уларнинг мамлакатда амалга оширилаётган кенг қамровли ислоҳотларда фаол иштирокини таъминлаш бўйича қўшимча чора – тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ – 3775 сонли Қарори. www.lox.uz.
5. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 29 апрелдаги ПФ – 5712 сонли “Ўзбекистон Ресупбликаси Халқ таълими тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони. www.lox.uz.
6. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 – октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожланитириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ – 5847 сонли Фармони. www.lox.uz.
7. Ўзбекистон Ресупбликаси Вазирлар Маҳкамасининг 2019 йил 23 октябрдаги 797 сонли “Олий таълим муассасалари раҳбар ва педагогик кадрларнинг малакасини ошириш тизимини янада такомиллаштириш бўйича қўшимча чора – тадбирлар тўғрисида”ги Қарори. www.lox.uz.
8. Абрасимов А.Г. Информационно – образовательная среда учебного процесса в вузе. – М.: Образование и информатика, 2004, 256 б.
9. Визиров Т.Т. Теория и практика использования информационных и коммуникационных технологий в педагогическом образовании. Автор. Дисс….докт.пед.наук. – Ставрополь, 2001, 42 с.
10. Загвиянский В.И. Теория обучения. Современная интерпритация. – М.: Академия, 2019, 192 с.
11. Михайлов А.Н. Педагогические условия совершенствования информационно – образовательной среды высшего учебного заведения. Автор.дисс. ...канд.пед.наук. – Нижний Новгород, 2007, 21 с.
12. Мустофоева Д.А. Махсус фан ўқитувчиларининг касбий ва педагогик компетентлигини ривожлантириш. Пед. Фанлари бўйича фалсафа доктори. (PhD) дисс. Автор. – Т.: 2019, 30 б.
13. Никбаев Х.Х. Медия таълим асосида бўлажак ўқитувчиларнинг касбий – танқидий ёндашувини такомиллаштириш. Пед.фан. бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс. Автор. – Т.: 2020, 24 б.
14. Тўрақулов Х.А., Жабборов Н.С. Бўлажак ўқитувчиларни инновацион фаолиятга тайёрлашнинг назарий – методологик асослари. Монография. – Т.: “Fan va texnologiya”, 2019, 152 б.
15. Тўрақулов Х.А., Сайдахматов С.С. Инновацион – интегратив таълимга оид таълим мазмунини шакллантириш // Ўша жойда. – Б. 217-219.
16. Тўрақулов Х.А., Сайдахматов С.С Бўлажак ўқитувчиларни тайёрлашда инновацион – интегратив ёндашув қилишнинг методологик асослари // “MODERN SCIENTIFIC CHALLENGES AND TRENDS”. – Б. 264-268.
17. Ҳасанбоев Ж., Тўрақулов Х.А.,Ҳайдаров М.Ҳ., Ҳасанбоева О., Усмонов Н.Ў., Педагогика фанидан изоҳли луғат. –Т: “Фан ва технология”, 2009, 672 б.