DEVELOPMENT OF COGNITIVE INTERESTS OF PRESCHOOL AND OLDER CHILDREN THROUGH DESIGN ACTIVITIES
19.11.2022
International Scientific Journal "Science and Innovation". Series B. Volume 1 Issue 8
Abstract. This article will talk about the development of cognitive interests of preschool older children through design activities. The essence of Cognitiv interest and design activities is highlighted.
Keywords: design, cognitive interest, knowledge, skills, qualifications, activity.
References:
1. 2017-2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari tо‘g‘risida”gi PQ-2707-sonli qarori 29.12.2016 y, “Nodavlat ta’lim xizmatlarini kо‘rsatish faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari tо‘g‘risida”gi PQ-3276-sonli qarori 5.09.2017y, “Maktabgacha ta’lim tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari tо‘g‘risida”gi PQ-3261-sonli qarori 09.09.2017 y., “О‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi faoliyatini tashkil etish tо‘g‘risida”gi PQ-3305-sonli qarori 30.09.2017 y., “Maktabgacha ta’lim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari tо‘g‘risida” PF-5198-sonli Farmoni 30.09.2017 y.
2. O’zbekiston Respublikasi Prezdentining – O’zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo’yicha xarakatlar strategiyasi to’g’risidagi farmoni. Xalq so’zi gazetasi 2017 yil. , №-soni
3. O’zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish kansepsiyasi .O’zbekiston Respublikasi Prezdentining –O’zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to’g’risidagi 2019-yil 8 -maydagi PQ-4312-son Qaroriga 1-ilova.
4. Венгер Л. А. Развитие способности к наглядно-пространственному моделированию // Дошкольное воспитание. — 1982.- № 3 С. 17–19
5. Кузина А. Ю. Развитие у старших дошкольников познавательного интереса к истории предметного мира в проектной деятельности: диссертация... кандидата педагогических наук: 13.00.07 / Кузина Анна Юрьевна; [Место защиты: ГОУВПО «Российский государственный педагогический университет»]. — Санкт-Петербург, 2009. — 200 с.
6. Выготский Л. С. Педагогическая психология. — М. АСТ, 2009. — 672 с.
7. Годовикова Д. Б. Форма общения с взрослым и познавательная активность дошкольника // Проблемы возрастной психологии: Тезисы докладов к VII съезду Общества психологов. М. 1989, 143 с.
8. Денисенкова Н. С. Формирование познавательной направленности у детей шестилетнего возраста на занятиях в детском саду. — М, ИМПЕКС, 1992, 122с.
9. Запорожец А. В. Избранные психологические труды. Т. 1. — М., Просвещение, 1986. — 176 с.
10. Веракса Н.Е, Веракса А. Н. Проектная деятельность дошкольников. Пособие для педагогов дошкольных учреждений. М.Мозаика — Синтез, 2010.
11. Куликова Т. О воспитании у детей познавательных интересов // Дошкольное воспитание, 1996 г. № 9 С. 23–25.
12. Ismailovich S. A. Socio-Psychological Problems of Educating an Independent-Minded, Creative Person in the Educational Process //CENTRAL ASIAN JOURNAL OF LITERATURE, PHILOSOPHY AND CULTURE. – 2021. – Т. 2. – №. 12. – С. 4-7.
13. Саидов А., Джураев Р. Баркамол авлодни тарбиялаш-соғлом турмуш тарзини шакллантиришда спортнинг ўрни //Общество и инновации. – 2021. – Т. 2. – №. 2. – С. 203-208.
14. Саидов А. pedagogik mahorat: ёшлар ўртасида соғлом турмуш тарзини шакллантириш устувор вазифа сифатида //центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2020. – Т. 2. – №. 2.
![](images/google_scholar.png)
![](images/cyberleninka_logo.png)