INTEGRATED LESSONS AND INFORMATION TECHNOLOGY
28.05.2022
International Scientific Journal "Science and Innovation". Series B. Volume 1 Issue 2
E. Xo’janov , K. Qayumova
Abstract. The article provides information on the organization of integrated lessons and the factors of transition to a new level of quality education in secondary schools, and discusses new innovative teaching technologies.
Keywords: integrator, diffusion, brightness, global.
References:
1. Кульневич, С.В. Анализ современного урока: практ. пособие для учителей и классных руководителей, студентов пед. учеб. заведений, слушателей ИПК. – изд-е 2-е, доп. и переработ. / С.В. Кульневич, Т.П. Лакоценина. – Ростов н/Д: Учитель, 2003. – 224 с.
2. Некрасова Г.Н, Тарасова Н.Г. Уроки технологии в начальных классах с компьютерной поддержкой: учебно-методическое пособие. Киров: ВятГГУ, 2003.
3. Усманкулов, Ш. У. Применение интегративного обучения при преподавании дисциплины «Информатика и информационные технологии» / Ш. У. Усманкулов. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2015. — № 12 (92). — С. 815-817.
![](images/drji_logo.png)
![](images/google_scholar.png)
![](images/cyberleninka_logo.png)