13.05.2023 II International scientific and practical conference "Sustainable forestry"
1. Болтаева Ш. Бошланғич таълимда ўкувчилар ижодий фаолиятини шакллантириш. // Халқ таълими, 2004,№ 3.-34-34 бетлар. 2. Болтаева Ш. Бошланғич таълимда ўкувчилар ижодий фаолиятини ривожлантириш. //Педагогика назарияси ва тарихининг айрим долзарб муаммолари. / Илмий ишлар тўплами.-Тошкент: Фан, 2006.-Б.142-144. 3. Нишонова С. Шарқ уйғониш даври педагогик фикр тараққиѐтида баркамол инсон тарбияси.- Пед. фан. докт... ѐзилган дисс.- Т. : 1998.- 288 б. 4. Назарова Х.П. Дидактические основы обеспечения коммуникативной грамотности учащихся начальных классов : - Автореф. дисс… канд. пед.наук. – Т.: 200. – 21 с. 5. Яминова С. Ўқувчиларда мустақил фикрлаш қобилиятини ривожлантиришда сценарийли ўқитиш усулидан фойдаланиш: Пед.фан.ном. дисс.автореф.-Т.: 1997-168 б. 6. Oyturaxonovna, I. S. (2022). SINERGETIK YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG ‘ICH SINF O ‘QUVCHILARIDA MAS’ULIYATLI MUNOSABATNI RIVOJLANTIRISH YO ‘LLARI. INTEGRATION OF SCIENCE, EDUCATION AND PRACTICE. SCIENTIFIC-METHODICAL JOURNAL, 3(10), 74-79. 7. Oyturaxonovna, I. S. (2023). SINERGETIK YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG ‘ICH SINF O ‘QUVCHILARIDA MAS’ULIYAT HISSINI SHAKLLANTIRISH. Innovative Society: Problems, Analysis and Development Prospects, 113-115. 8. Siddiqov, B. S., & Mexmonaliyev, S. N. (2022). PEDAGOGIK AMALIYOTNING BO‘LAJAK O‘QITUVCHINING KASBIY TAYYORGARLIK FAOLIYATIDA TUTGAN O‘RNI. Academic research in educational sciences, 3(1), 10-16. 9. Ибрагимова, Ш. (2023). Sinergetik yondashuv negizida boshlangʻich sinf oʻquvchilarining ijodkorlik faoliyatini rivojlantirish asoslari. Общество и инновации, 4(2), 142-147. 10. Ibragimova, S. (2023). TA’LIM TARBIYA JARAYONIDA SINERGETIK YONDASHUVNING BOLA SHAKLLANISHIGA TA’SIRI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(6), 9-11. 11. Ibragimova, S. (2023). SINERGETIK YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG ‘ICH SINF O ‘QUVCHILARINING IJODIY FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH MASALALARI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(6), 5-8.