References:
1. Dillon, C.L. va Gunavardena, C.N. (1995), ``Telekommunikatsiyaga asoslangan masofaviy ta`limni baholash uchun asos`', Styuart, D. (Tahr.), Masofaviy ta`lim bo`yicha Xalqaro Kengashning 17-kongressidan tanlangan maqolalar, jild. 2, Ochiq universitet, Milton Keyns, 348-51-betlar.
2. Leydner, D.E. va Jarvenpaa, S.L. (1993), ``Axborot asri ta`lim bilan to`qnash keladi: elektron sinflar bo`yicha amaliy ishlar'', Axborot tizimlari tadqiqotlari, № 4, 24-54-betlar.
3. Sanders Lopez, E. va Nagelhout, E. (1995), ``Kompyuter yordamida ishbilarmonlik aloqasi sinfida masofaviy hamkorlik modelini yaratish'', Business Communication Quarterly, Vol. 58 No 2, 15-22-betlar.
4. Trevitt, C. (1995), ``Universitetlarda ta’lim va o`qitishda interaktiv multimedia: dizayn mezonlarini muhokama qilishga yordam beradigan ba'zi ko`rsatkichlar'', Biologik ta'lim universitetidagi kompyuterlar virtual konferentsiyasida taqdim etilgan maqola, CITI Liverpul, 30 yanvar-10 fevral.
5. Daft, R.L. va Lengel, R.H. (1986), ``Tashkiliy axborot talablari, ommaviy axborot vositalarining boyligi va strukturaviy dizayn o'rtasida taklif qilingan integratsiya'', Menejment fani, № 32, 554-71-betlar.
6. Neorman, D.A. va Spohrer, J.C. (1996), ``O`quvchilarga yo`naltirilgan ta'lim'', ACM kommunikatsiyalari, jild. 39-son 4, 15-22-betlar.
7. Collis, B. (1995), ``Ta'limda multimedia ta'sirini kutish: adabiyotdan saboqlar'', Kattalar uchun ta'lim va tarbiyadagi kompyuterlar, jild. 2-son 2, 136-49-betlar.