11.03.2024 II International scientific and practical conference "Sustainable forestry"
1. Adilova M.F. (2022). Innovation yondashuv asosida bo’lajak pedagoglarning kommunikativ kompetentligini shakllantirish. Integration of science, Education and practice. Scientific-methodical journal, 3(7), 99-106. 2. Adilova M.F. (2022). Methods of Innovation Approach to Forming CommunicativeCompetenceofFutureEducators. EurasianScientificHerald,10,53- 58. 3. AdilovaM.F.(2022).Psychologicalandpedagogicalfactorsofinnovative approachtotheformationofcommunicativecompetenceofthefuture teacher.European International Journal of Multidisciplinary Research and Management Studies, 2(04), 304-308. 4. Адилова М.Ф. (2021). Формирование экологической культуры у учеников начального образования на основе медиатехнологий. Science and Education, 2(6), 543-546. 5. Адилова М.Ф. (2020). Реформы в образовании Узбекистана: состояние и перспективы. Science and Education, 1(7), 452-455. 6. Adilova M.F. & Ergasheva, G.M., Sotiboldieva S.J., (2020). Comprehensiveapproachtoassessingstudentsknowledgeinprimaryschoolbased on the international assessment program in the republic of Uzbekistan. Theoretical & Applied Science, (1), 56-62. 7. Салаева М.С. Инновацион таълим шароитида педагогнинг шахсий- касбий ривожланишининг психологик омиллари // “Образование и наука в XXI веке”международныйнаучно-образовательный электронный журнал. Выпуск№ 12 (том 3) (март, 2021)- Б.567-570. 8. Салаева М.С. Педагогнинг самарали инновацион фаолиятини таъминлашда шахсий-касбий ривожланишини психологик қўллаб-қувватлаш / “Инновацион таълим: халқаро тажриба, муаммо ва ечимлар” мавзусидаги Халқаро илмий-амалий конференция. Тошкент шаҳридаги ЁДЖУ техника университети,2021йил21апрель.Электронтўплам.3-қисм.2021йил21апрель.-Б.405-407.